Cardi B Reacts To Yaya Mayweather Throwing Shade At Quavo Saweetie Birkin Situation

26 Հոկ % Yթ.-ին
1 133 988 Դիտումներ

AUC Freshman List Music Video Countdown amworlds.info/town/mpa2lae-wq1wsIw/video.html
📸 INSTAGRAM instagram.com/allurbancentral
📉FACEBOOK facebook.com/allurbancentral
🖥 VISIT OUR WEBSITE allurbancentral.com
💬 TWITTER twitter.com/allurbancentral
😎 JOIN THE TEAM www.allurbancentral.com/work-urban-central/
🤓 UPLOAD YOUR VIDEO TO OUR CHANNEL amworlds.info/town/mmfdfmXTq7aF3oQ/video.html
💻 Business email: info@allurbancentral.com
#CardiB #YayaMayweather

Մեկնաբանություններ
  • DONT WATCH amworlds.info/town/mpa2lae-wq1wsIw/video.html

    ALL URBAN CENTRALALL URBAN CENTRAL3 ամիս առաջ
    • You mean to tell me this is why cardi had them birkins on display cuz she was responding to a toddler 🙄😒😂😂😂😂😂😂😂💀💀💀💀💀💀💀💀😂

      J SmithJ Smith22 օր առաջ
    • @It’sMs. NaNa2u 💯

      Deatria JohnsonDeatria JohnsonԱմիս առաջ
    • why are they even trippin off those ugly ass bags anyway? Look IDK if she donates because I don’t follow her, but instead of spending racks on theses Hermès bags (which probably cost nothing to make) donations are much needed right now. We’re in a whole ass pandemic & they bickering about a damn purses WTF.

      It’sMs. NaNa2uIt’sMs. NaNa2u2 ամիս առաջ
    • IT TAKE FLOYD MAYWEATHER TO SHUT THEM DOWN ABOUT THESE HERMES BIRKIN BAGS! THAT MANE SAY HE BEEN BUYING THEM EVER SINCE THE 90S FOR MONEY YAYA'S MOTHER AND HER. HE SAID "THAT'S OLD HE BEEN BUYING HERMES BIRKIN BAGS"BEFORE THESE CELEBRITIES THAT'S TALKING BOUT IT COULD AFFORD ONE!!! NO SHADE NO TEA

      SOUTHERN COOKING WITH KAY DAYSOUTHERN COOKING WITH KAY DAY2 ամիս առաջ
    • ok

      NiqueNique2 ամիս առաջ
  • JESUS AND GOD LOOVVEESS YAAAAALLL SOOOOOOO MUUUUUCHH, DON’T BE SCARED OR ASHAMED TO TALK TO GOD ABOUT YOUR PROBLEMS OR ABOUT ANYTHING ‼️ HELL IS A REAL PLACE ! JESUS DIED SO YOU 🙏🏾 WON’T GO TO HELL ! GOD SO LOVED THE WORLD THAT HE GAVE HIS ONLY BEGOTTEN SON THAT WHOSOEVER BELIEVTH IN HIM SHALL NOT PERISH BUT HAVE EVERLASTING LIFE ‼️GOD LOVES YOU , JESUS LOVES YOU , I LOVE YOU ! HAVE A BLESS ONE❤️

    LEGENDARY INSPIRATIONLEGENDARY INSPIRATION2 ժամ առաջ
  • Thays right cardi b.. I LOVE YOU DO YOU GIRL FRIEND U WANT ME TO SLAP THE SHIT OUTYA YAYA FOR YOU CAUSE I WILL .FROM MISS BALTIMOTE MARYLAND .....OYC....OLD YORK & CATOR AVE..GREENMOUNT AVE..

    Victor DavisVictor Davis8 ժամ առաջ
  • This is what made me lose respect for YaYa- her disrespecting another queen!

    Mz DMz DՕր առաջ
  • The difference between cardi and Yaya...Cardi bought hers herself with her own money. Yaya got it from her dad. Stupid

    Meagan HillerMeagan HillerՕր առաջ
  • Well I'm not all about this bag who wear this n that but heyyy to offset cardi quavo an saweetie

    Diamonte hernedazDiamonte hernedaz2 օր առաջ
  • Well said cardi

    Jason HeneryJason Henery3 օր առաջ
  • Real Shit tho 💯

    Be-U-tifully NaturalBe-U-tifully Natural3 օր առաջ
  • I love what Cardi is tryna say :) you don’t need a brand to be a bad bitch

    Nunnaya BidnitNunnaya Bidnit4 օր առաջ
  • I love Cardi B she my favorite

    Briasia RogerBriasia Roger5 օր առաջ
  • Real shit

    Lamesha ElliottLamesha Elliott5 օր առաջ
  • this why we love cardi

    Elyssa RosalesElyssa Rosales7 օր առաջ
  • This have nothing to do with me it Anit Nicki Minaj. I’m out

    Camala McleishCamala Mcleish7 օր առաջ
  • Came THREW JUST TOO SEE MY GIRL CARDDDI BARDI 💋💋💋💋👛👠💎

    Nandca Links Loyal FamilyNandca Links Loyal Family7 օր առաջ
  • Tell it Cardi....That's why we Love you

    Landra AllenLandra Allen7 օր առաջ
  • Awww bless you Cardi

    Jadey JJadey J7 օր առաջ
  • Yessss bitch tell them haters off

    crista wilsoncrista wilson7 օր առաջ
  • That why we LOVE Cardi!

    Drew MuraDrew Mura8 օր առաջ
  • Word 💯

    Victoria OseniVictoria Oseni9 օր առաջ
  • Yessir

    Daryl QuinzyDaryl Quinzy9 օր առաջ
  • I remember Aldo was poppin in high school😂😂😂😂

    Harold DanielsHarold Daniels10 օր առաջ
  • Real shit

    Sarah Claire Long HairSarah Claire Long Hair10 օր առաջ
  • White celebrities don’t usually show off their spendings. That’s why they don’t address them, ain’t nobody to address because they don’t stunt like us.

    AshleyisNicoleAshleyisNicole10 օր առաջ
    • Exactly I’m tired of my people feeling the need to look “ wealthy”

      Get on UpGet on Up4 ժամ առաջ
  • EXACTLY MS CARDI B.💖

    Regina A. TaylorRegina A. Taylor11 օր առաջ
  • This is why I love her.🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡

    Arcadia SabaterArcadia Sabater12 օր առաջ
  • 0:53 White people or smart rich people in general don’t be arguing and “flexing” on the ‘Gram about Birkins. Spending thousands of dollars on a bag that you may only use once and give away. Smart people who know how to spend money the correct way won’t even think twice about buying a Birkin without thinking how it’s gonna benefit them in a financial way. This birkin bag situation is real dumb in my opinion and I can bet by the time all these “birkin bag people” reach 50 they be broke. Edit: and I hate how everytime Cardi’s ranting or in a argument about something she always brings race into it. What does a birkin bag have to do with someone’s skin colour??? I swear her rants be dumb af!

    A JA J12 օր առաջ
  • Shes right when a black or Hispanic woman comes up its always something negative said

    Lakesha BartonLakesha Barton12 օր առաջ
  • Really. Birkin. And Yaya go sit your young dumb ass down and worry about that baby she had

    THE TOTAL PACKAGETHE TOTAL PACKAGE13 օր առաջ
  • Period

    T’Keyah SweetT’Keyah Sweet13 օր առաջ
  • I approve this message ❤

    AJ StacksAJ Stacks13 օր առաջ
  • Hmmm she didn’t explain how they don’t deprecate in value ... She clearly explain that shes a top sales associates 🤣🤣🤣

    Angel RodgersAngel Rodgers13 օր առաջ
  • YaYa is a lost soul and she needs help

    atlsong byrdatlsong byrd14 օր առաջ
  • Just imagine getting mad over a brand lolol GROW UP !!!

    Marvin's Boring lifeMarvin's Boring life14 օր առաջ
  • Its because black entertainers/rappers always talking about what they bought or own. Never heard taylor swift bragging

    JuniorJunior14 օր առաջ
  • Well said 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

    Sophia LawrySophia Lawry14 օր առաջ
  • KEEP REAL ITS NOT TRUE AND CARDI B NO ONE GIVE SHIT ABOUT YOU TAKING I BELIEVE FLODY MAYWETHER GREAT FATHER OFF HES BEAUTIFUL DAUGHTER YAYA’S PREGNANCY

    MAKENA CabaelMAKENA Cabael14 օր առաջ
  • All I hear and see are haters do your thing cardi do your thing I love this little sister heart of a lion

    Darrell SchultzDarrell Schultz15 օր առաջ
  • Let me say this real quick she can buy what ever she want and it seems to me that people did not watch the video and yall dont got to tell me that u shop at walmart and honey donated money to a whole lot of people

    CHRISA-JADE WILLIAMSCHRISA-JADE WILLIAMS15 օր առաջ
  • But y’all forgot who yaya dad was lol 😂

    Aminata SyllaAminata Sylla15 օր առաջ
  • At this point with everything Yaya has going on she shouldn’t worry about whom brought a garbage bag at this point‼️‼️

    Rj FantroyRj Fantroy15 օր առաջ
  • I truly respect that cardi I love your response. Don’t break your neck for a bag off brand clothing bags shoes look just as good you don’t have to have the most expensive to make yourself valid, thanks cardi

    franklinmarquisefranklinmarquise15 օր առաջ
  • ♥️Salute to this woman♥️

    African FlowerAfrican Flower15 օր առաջ
  • I love her! She made it & truly is a platform for if you want your dream, keep trying & don’t give up! She’s right: if you can’t afford it, why pay all the money for it

    Rachel ThomasRachel Thomas16 օր առաջ
  • It’s called bandwagon hello

    Tima BluTima Blu16 օր առաջ
  • Yaya need to shut tf up cuz the only reason she’ll even be able to get a birkin is cuz of her daddy that she chose someone else for...

    Katelyn IsabellaKatelyn Isabella17 օր առաջ
  • Thanks for being so damn honest women are so impressionable sometimes all that needed to be heard from someone that is real to them and comes from where we come from.

    Rachel HarrisRachel Harris17 օր առաջ
  • Period...

    Trecell GTrecell G18 օր առաջ
  • 1000 cardi b i don't compare my self to no body this is sooooo true

    Monique WrightMonique Wright18 օր առաջ
  • I fucks with Cardi B she keeps it 💯 authentic ASF

    Monique LoveMonique Love18 օր առաջ
  • I Love this

    Maqueda StoneMaqueda Stone18 օր առաջ
  • OK that’s cool and all but why in these rappers like Cardi don’t ever put on for actual black designers they always fucking with white designers who could give a fuck about them except when it comes to their money.. now the stupid video popped up and I can’t even remember why I came on AMworlds🤣🤣

    Lana WardLana Ward18 օր առաջ
  • Why her mouth so damn big in the thumbnail you know she talk too damn much* talking about yaya*

    Dj'S ReactsDj'S Reacts18 օր առաջ
    • @Judy Williams by miss thing you’re the only one commenting on my comment get the fuck on

      Dj'S ReactsDj'S Reacts8 օր առաջ
    • Stfu

      Judy WilliamsJudy Williams8 օր առաջ
  • Nicki has 100 million dollars an I've never seen her with a birkin

    Sonya MonroeSonya Monroe18 օր առաջ
  • Women nowadays believe in materialistic love, she has the nerve to mention “white celebrities” because white celebrities don’t brag about purses and fashion. Don’t mention Hip-Hop, Cardi B.

    CarlCarl18 օր առաջ
  • Period.

    Kadi JKadi J18 օր առաջ
  • this sum real shittt

    Mauríce Belgrave SamuelsMauríce Belgrave Samuels19 օր առաջ
  • I just wanna know why all the curse words are bleeped out, but not nigga 🤔

    mrscato2011mrscato201119 օր առաջ
  • Fashionova is ghetto

    Beta FemaleBeta Female19 օր առաջ
  • Listening to her talk is sooo hard

    Beta FemaleBeta Female19 օր առաջ
  • Because white celebrities don't bragg about a ugly ass purse..only yall do that @iamcardib..I really mean ugly

    Debbie FergusonDebbie Ferguson19 օր առաջ
  • That ring tho 😍😍😍😍😍!

    Kenny HughesKenny Hughes19 օր առաջ
  • I follow hella Instagram models that are also dentist, lawyers, accountants, nurses.... If you have real money You honestly never concerned with other people pockets. When I see people spending I’m legit excited for them that they’re doing that well. And not to mention how much Cardi give back to her community in money, politics, and time

    Catina DeannCatina Deann20 օր առաջ
  • Bruno Mars Versace👁👄👁 ?

    Bronwyn MaritzBronwyn Maritz20 օր առաջ
  • Girl Bye!!!!

    NicNac PattywackNicNac Pattywack20 օր առաջ
  • This why i fw cardi she real asf and didn’t forget where she came from

    4Ever Crystal4Ever Crystal20 օր առաջ
  • Translate for me plz cause I don’t understand what she saying 🤦‍♂️

    Sarah DSarah D20 օր առաջ
  • Canal St!!! 🤣🤣

    sharon verasharon vera21 օր առաջ
  • Cardi and Saweetie can actually buy their own bags Yaya needs daddy to buy hers

    da anda an21 օր առաջ
  • I like that she’s saying , even if you don’t have all that expensive stuff your still a bad b!tch😽.

    Jaylanii Vu .Jaylanii Vu .21 օր առաջ
  • She speaking facts ‼️💯

    Young EennnYoung Eennn21 օր առաջ
  • I knew she was 💯

    Nate JonesNate Jones21 օր առաջ
  • love cardi x

    Mary NiangasaMary Niangasa22 օր առաջ
  • amworlds.info/town/ZKK3io-628eep4g/video.html

    Liberty ZamarripasLiberty Zamarripas22 օր առաջ
  • 💯🎯

    Caprice MooreCaprice Moore22 օր առաջ
  • The bag lol regular as fuck lol smh Nvr even if I had the money

    Sun SeedSun Seed22 օր առաջ
  • It’s people dying cardi😭😭

    SANĀĀ NAASANĀĀ NAA23 օր առաջ
  • I love cardi b

    Nathalia MoralesNathalia Morales23 օր առաջ
  • Yesss talk your shit cardi! I’ve always said that I don’t need a label to look good, or feel good. I can pull together a Walmart outfit and look better than a bitch with a bunch of labels. I grab name brand stuff here and there (only thing I always buy name brand is my sneakers) but if you have swag you have swag . No label is gonna change that.

    Krystina SpadacciniKrystina Spadaccini23 օր առաջ
  • First of all... y’all talking shit about birkins but they are a GREAT INVESTMENT... Bc when you sell it in later years their value goes up x10 meaning you getting more money

    Dizzy DiorrrDizzy Diorrr23 օր առաջ
  • Team yaya mayweather

    Makell nilesMakell niles23 օր առաջ
  • So true ❤️

    Kellnavarro69Kellnavarro6923 օր առաջ
  • This is why I love when Cardi opens her mouth. She got something to say, damn it.

    Lita ReyLita Rey24 օր առաջ
  • Yaya Mayweather don't got em all anyway luv... schooling her is like talking to a brick wall...thank you for always being real Cardi B... love ya whole life 💖💖💖🤩🤩🤩

    Audrey MerchantAudrey Merchant24 օր առաջ
  • This is why I love cardi b omg.

    KillmillKillmill24 օր առաջ
  • This why I be so proud of myself cause ion even get excited bout none of this shit, I’m working on my 2nd home now, but I will say when I do treat myself it’s bc I want too, I can’t be on this dumb shit. I never been a follow the leader type of bitch EVER🙅🏽‍♀️

    BrittanythebeautyBrittanythebeauty24 օր առաջ
  • yes the internet is fake.

    Máat MelaninMáat Melanin24 օր առաջ
  • yes, we know how advertising works with music Cardi 🙄🥱

    Máat MelaninMáat Melanin24 օր առաջ
  • Even if I was a millionaire, billionaire whatever idc I would NEVER buy a bag that is worth that much. It’s absolutely stupid. The fact that these people tricked these people into thinking these bags are important is beyond me. Also, I am a girl haha. I don’t get the interest in materialistic things. I would never expect for any man to buy me some expensive purse or wallet whatever. I wouldn’t even expect them to buy me an expensive ring. To me it’s a literal rock that we’ve been tricked to thinking it’s important. Idk that’s just me.

    Oml OmlOml Oml24 օր առաջ
  • "Edward scissor hands"..

    Ali NAli N24 օր առաջ
  • She own a brand that she not even pronouncing right 😩 , however I like the message that pushing , good job cardi

    Octavia ArmstrongOctavia Armstrong24 օր առաջ
  • “ Multiple Birkins like they don't cost shit (Cost shit) “ Miami City Girls

    Jody BabyboyJody Babyboy24 օր առաջ
  • Big facts 💯

    Barbara MurrayBarbara Murray24 օր առաջ
  • Let's talk about that botched surgery and she still speaking for black People

    jim beanjim bean24 օր առաջ
  • 100

    The TruthThe Truth24 օր առաջ
  • theywho white people.? its always about whites. cute.

    mia sterlingmia sterling24 օր առաջ
  • God has a word for you amworlds.info/town/la3OqmfHl9mNrYw/video.html

    AccordingToCourtieAccordingToCourtie24 օր առաջ
  • Don't you just like it when they post a video of a celebrity without someone explaining it...like its straight to the point..no click bait..no overexplaining a four minute video.. definitely subscribing

    ivy mainaivy maina24 օր առաջ
  • Ppl been wearing Versace??? lil Kim & Biggie! way before migos mentioned it

    1andonlysh1andonlysh24 օր առաջ
  • Yes Cardi

    Jadon DrumgoleJadon Drumgole25 օր առաջ
  • Yes Black buying power and we need to know your worth

    Jadon DrumgoleJadon Drumgole25 օր առաջ
AMworlds