Avelino - Belly of the Beast (Top Boy) [Official Audio]

12 Սեպ % Yթ.-ին
590 724 Դիտումներ

A Selection of Music Inspired by The Series: OVOSOUND.lnk.to/TopBoy
Follow OVO Sound
ovosound.com
facebook.com/ovosound
instagram.com/ovosound
twitter.com/ovosound
#OVOSOUND
#TopBoy

Մեկնաբանություններ
  • Rip modie

    -_8 Seven_--_8 Seven_-Օր առաջ
  • Kisses teeth

    Gumtree KoalaGumtree Koala4 օր առաջ
  • this is incredibly hard

    benhurzzbenhurzz9 օր առաջ
  • Wen the police think your going to pull a gun out of your eye

    J FIFAJ FIFAԱմիս առաջ
  • [*] for all the people that can't found this song

    elopomponioelopomponioԱմիս առաջ
  • Why you taking so fucking long?

    eggegg eggeggeggegg eggegg2 ամիս առաջ
  • My burns for some reason

    Wezzelslss1Wezzelslss12 ամիս առաջ
  • Someone told me the shotters get rich....

    The Million Pound BloggerThe Million Pound Blogger2 ամիս առաջ
  • 🔥

    Get the dog 2.8 meterysGet the dog 2.8 meterys2 ամիս առաջ
  • Summerhouse gang where ya at?

    B.G.SB.G.S2 ամիս առաջ
  • I was in modie's car and searched "tryna eat right now" that's how I found this dope shit

    Yung NejyYung Nejy2 ամիս առաջ
  • fire

    TSR6TSR63 ամիս առաջ
  • www.AMworlds.com/JayTheInfluence

    Jay The InfluenceJay The Influence3 ամիս առաջ
  • Modie was a dumbass man

    Brandon KeidlBrandon Keidl3 ամիս առաջ
  • This song makes me wanna headbutt my nan

    BradCodBradCod3 ամիս առաջ
  • Is ksi in this song

    Ahmed GAhmed G4 ամիս առաջ
  • Daily offender, Crazy eastender.

    FelixFelix4 ամիս առաջ
  • Who came here coz u love daves tunes so u watched top boy n vibed to this

    Tyler SmithTyler Smith4 ամիս առաջ
  • When ur eye irritating so u get a bullet through ur window

    Tyler SmithTyler Smith4 ամիս առաջ
  • Modei forever gangster😉🖕

    ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΓΕΝΙΑΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΓΕΝΙΑ6 ամիս առաջ
  • U.k. streets blasting it out

    Daniel MascarenhasDaniel Mascarenhas6 ամիս առաջ
  • When driving into armed police

    AFCACBSAFCACBS6 ամիս առաջ
  • Banger

    AFCACBSAFCACBS6 ամիս առաջ
  • Hello I'm an artist you can listen to my song by clicking on the link below amworlds.info/town/YojUZny6ltGhp4w/video.html

    Martins HusmanMartins Husman7 ամիս առաջ
  • R.I.P modie bro

    70 Alfie 7070 Alfie 707 ամիս առաջ
  • I was in Modie’s car and i used Shazam to find this masterpiece 🥶

    GodFatherGodFather7 ամիս առաջ
    • Same fam

      xbekaxbeka7 ժամ առաջ
    • Same

      MenchoFCMenchoFC7 օր առաջ
    • Daily offender crazy east ender!!!

      Mustafa almetwaliMustafa almetwali3 ամիս առաջ
    • How didn't you get shot by the feds for not putting your phone down?

      Tom CarterTom Carter3 ամիս առաջ
    • Me fucking to

      Yktv OsaYktv Osa5 ամիս առաջ
  • This shit go hard!

    Katherine ReelKatherine Reel7 ամիս առաջ
  • I'm paranoid cause my eye started getting itchy while listening to this

    Kgomotso MoyoKgomotso Moyo7 ամիս առաջ
    • Lmfaoo!

      Javier SanchezJavier Sanchez6 ամիս առաջ
    • FBI open up 😂

      Ryan CampbellRyan Campbell7 ամիս առաջ
  • Armed police 🥰

    AFCACBSAFCACBS7 ամիս առաջ
  • 👍

    Siera (The Chosen One)Siera (The Chosen One)8 ամիս առաջ
  • Someone add this to audiomack

    ????8 ամիս առաջ
  • If sully fucked up modies eye. And modie died because of it technically ain't sully the cause of his death

    Jake 11Jake 118 ամիս առաջ
  • nice

    ThesingerjazzThesingerjazz9 ամիս առաջ
  • This is my favourite type of Avelino. This is underrated stuff

    ATP SynthaseATP Synthase9 ամիս առաջ
  • Shotterz tune😎

    i am jack's restless souli am jack's restless soul10 ամիս առաջ
  • crime committed: itchy eye

    Deio OwenDeio Owen10 ամիս առաջ
  • In my Trainers🔥💦👏🏾

    prod.tobo!prod.tobo!10 ամիս առաջ
  • this is man when its blasted out

    JustPvPJustPvP10 ամիս առաջ
  • Très bonne musique rip modi..

    wil misgowil misgo11 ամիս առաջ
  • How many people came here from modie

    QuitoQuito11 ամիս առաջ
    • Me niggas

      Pedro VeiriaPedro Veiria2 ամիս առաջ
    • We are all his messengers

      Tom DobsonTom Dobson5 ամիս առաջ
  • Just finished season 3 had to look for this 🔥🔥🔥

    I JI J11 ամիս առաջ
  • Fuckk modie 😎

    Sergio ZeledonSergio ZeledonՏարի առաջ
    • Sergio Zeledon nah

      prod.tobo!prod.tobo!10 ամիս առաջ
  • this should be fucking huge

    lilli Redlilli RedՏարի առաջ
  • rip modie

    Marty DMarty DՏարի առաջ
  • 💯

    David GrantDavid GrantՏարի առաջ
  • ngl wanna rob houses when this playin

    flacko_yslflacko_yslՏարի առաջ
  • This shit flame🔥🔥🔥

    Maniac MitchellManiac MitchellՏարի առաջ
  • I DONT. GIVE A. FUCK! WHAT YA NAME IS

    Womblow BlobbleWomblow BlobbleՏարի առաջ
  • Alto tema

    astilla malastilla malՏարի առաջ
  • When your eye stings so you itch it and get shot #relatable

    AD19AD19Տարի առաջ
    • That pfp😂

      Alex CookAlex Cook10 օր առաջ
    • 😂😂😂

      SxlormSxlorm4 ամիս առաջ
    • 💀💀💀💀

      Martell JacksonMartell Jackson8 ամիս առաջ
    • 😂😂😂😂

      Daniel MascarenhasDaniel Mascarenhas11 ամիս առաջ
  • Running outta luck in my trainers

    KAETOWN GKAETOWN GՏարի առաջ
  • Went here for the song, left because of the spoilers down in the comments

    Marwan JoundiMarwan JoundiՏարի առաջ
  • Rip modie

    Dk NonDk NonՏարի առաջ
  • Bars👏👏👏

    Ben NewtonBen NewtonՏարի առաջ
  • If u like this you will like drugs on tap by Lloyd luther

    Yo-yo yo 1Yo-yo yo 1Տարի առաջ
  • From the little brother to the bigs

    Renny MartinRenny MartinՏարի առաջ
  • Wassup Fam ... Black Badge Edition

    Renny MartinRenny MartinՏարի առաջ
  • Top Boy S1:E10 🤚

    MathieuMathieuՏարի առաջ
  • I don’t give a fuck what ur name is

    Marz OMarz OՏարի առաջ
  • 0:58 - 1:21 is the best bit

    Random YoutuberRandom YoutuberՏարի առաջ
  • Listen to "Belly Of The Beast" on La Prise Radio, available 24/7 online and on Android. Link on our channel.

    La PriseLa PriseՏարի առաջ
  • Nice bro this makes me play better when I play fortnite

    Don’t watch my videoDon’t watch my videoՏարի առաջ
    • Steph no speak roadman language

      Don’t watch my videoDon’t watch my videoՏարի առաջ
    • Steph what

      Don’t watch my videoDon’t watch my videoՏարի առաջ
    • Steph what

      Don’t watch my videoDon’t watch my videoՏարի առաջ
    • 100k sub goal don’t be dissing on man for his subs then

      ZaptropiaaZaptropiaaՏարի առաջ
    • Steph we gotta start somewhere

      Don’t watch my videoDon’t watch my videoՏարի առաջ
  • Rest up Modie

    ChamChamՏարի առաջ
  • Lyrics ??!!

    YureiYureiՏարի առաջ
    • It's real shit, real-life shit Product of my environment, so pull up to my environment V [Chorus] I don't give a fuck what your name is If I do you somethin', then I'm stupid do me somethin' And then you famous, yeah Runnin' out of luck (Yeah), in my trainers I'm tryna get paid, give a fuck about a paigon [Verse 1] Do this for the money, man, I do this for the dough I'm in a safari, man, I'm shootin' off the chrome Tryna get my coke in, so I'm never home alone I'ma run the game 'cause I'm runnin' out of dough Someone give me somethin' I can take for all this pain Fightin' for my freedom, got me trappin' in the rain Had to move weight, 'cause it's all 'bout the gains If I take off, you ain't pickin' off my chain Fed up with the feds, I don't wanna' lay low Gotta' break the law, I don't wanna' stay broke Mama always told me make your brothers stay close And I wasn't paid, so all I want is pesos Somethins' goin' on the streets right now I'm just tryna get up on my feet right now Rollin' in the belly of the beast right now Tryna eat right now [Chorus] I don't give a fuck (Oh), what your name is (Yeah) If I do you somethin', then I'm stupid do me somethin' And then you famous (Then you famous) Runnin' out of luck (Runnin' out of luck), in my trainers (Doo, doo) I'm tryna' get paid, give a fuck about a paigon (Yeah) [Verse 2] Mind your business, try the business, drug dealin' I was thinkin', there's a void, I'ma fill it Got the game in my hands, gamblin' it Never caught a body, my nigga, I made a killin' (Woah) Here's some money for my niece and her Mommy I was bummy, I'm on the go to go from me 'Lotta fuckery, get a seven, it's never lucky Tryna keep my feet on the ground, it's hella jumpy, woah Man, I seen a lot of this shit, I'm just tryna' stay on top of this shit Tryna make this shit grow Really had to sweat for this drip It's trick, when I'm in the district What you want in my zone? I just want a shot at this shit Someone told me that the shottas get rich I just wanna get dough Niggas wanna jack me when I'm on my Jack Jones Shit I don't give a fuck (Oh), what your name is (Woo) If I do you somethin', then I'm stupid do me somethin' And then you famous (Then you famous) Runnin' out of luck (Woah), in my trainers (Woo) I'm tryna' get paid, give a fuck about a paigon

      lilli Redlilli RedՏարի առաջ
  • Were are u when are u dropping new shit

    Ademola BakareAdemola BakareՏարի առաջ
  • Brasil 2019

    Cesar CatatauCesar CatatauՏարի առաջ
    • I dont give a fuck

      GentilGentilՏարի առաջ
  • Been looking for this song

    money tyreacemoney tyreaceՏարի առաջ
  • Modie gang where are you!!!

    Abdirahim AbdullahiAbdirahim AbdullahiՏարի առաջ
    • Its ZT u pussyhole. Man said Modie gang, some Harry Potter ute you are

      Venom CodmVenom Codm4 ամիս առաջ
    • KevoBeats you tapped its Dushane

      Isa AqilIsa Aqil9 ամիս առաջ
    • Fuck modie jamie fucking running the streets

      KevoBeatsKevoBeats10 ամիս առաջ
  • Hooked on this track

    internetguy213internetguy213Տարի առաջ
  • Top Boy brought me here. WADGWAN!!

    DaveSincereDaveSincereՏարի առաջ
  • 🔥🔥🔥

    The BossThe BossՏարի առաջ
  • Modieeeeee

    Money ReeksMoney ReeksՏարի առաջ
  • Modie brought me here 😑

    Humphrey MurambiwaHumphrey MurambiwaՏարի առաջ
  • Modie put me on

    Shah KabirShah KabirՏարի առաջ
  • Thank you modie

    DANIEL 10DANIEL 10Տարի առաջ
  • Hooked on 🔥 right bout now.. I need another verse... just me and my bottle fuck a squad.. the 🔌 ain’t pushing this properly dis track needs more views... respect dis seasoning man

    JAYOAKZ swabyJAYOAKZ swabyՏարի առաջ
  • Tune

    Free pooFree pooՏարի առաջ
  • In memory of Modie

    AmanAmanՏարի առաջ
  • HAAARRRRDDDD!!!!!

    MackiemaxMackiemaxՏարի առաջ
  • I’m on the go for a go fund me ... this guy has bars 🔥🔥

    Go-Getter GarageGo-Getter GarageՏարի առաջ
  • 1:00

    D3MON TRASHD3MON TRASHՏարի առաջ
    • Modie...R.I.P

      FalFoxFalFox10 ամիս առաջ
  • When all you want to do is drive to your gs but your eyes are burning and the armed police pull you over

    Nik NakNik NakՏարի առաջ
    • @Martine Bonita but very true

      John DoeJohn DoeԱմիս առաջ
    • Very specific situation

      Martine BonitaMartine Bonita4 ամիս առաջ
    • Yea I mean..ye actually

      Bhujerba 2Bhujerba 25 ամիս առաջ
    • Fax

      ProfileProfile6 ամիս առաջ
    • True dat

      QuitoQuito11 ամիս առաջ
  • RIP Modie. Sully got lucky with this one

    M TradeM TradeՏարի առաջ
    • Modie lived still after he was shit by armed police cause he’s seen in the end but both his eyes are fucked

      Izzy _Izzy _22 օր առաջ
    • #Summerhousegang

      B.G.SB.G.S2 ամիս առաջ
    • Fuck modie

      Daniel MascarenhasDaniel Mascarenhas4 ամիս առաջ
    • Mista Shifta hahahahahah modie runs this

      abdullah rehan oficillabdullah rehan oficill5 ամիս առաջ
    • Fuck that bitch ass nigga he got what he deserved I’m just pissed sully didn’t get to pop his dumb ass

      Martell JacksonMartell Jackson8 ամիս առաջ
  • RIP modie

    Sachin GognaSachin GognaՏարի առաջ
  • Riddem hard 🔥

    Carlos SanchezCarlos SanchezՏարի առաջ
  • ion like this

    PrateekPrateekՏարի առաջ
    • I don’t give a fuck.

      Redneck RacoonRedneck Racoon3 ամիս առաջ
  • U already know rudeboys finna be blasting this in the ends 💯

    Sam MohammedSam MohammedՏարի առաջ
  • Modie banging diss banger. Had to find diss real shit

    Kings MmaKings MmaՏարի առաջ
  • Dope🇩🇴

    Sai BrownSai BrownՏարի առաջ
  • Gotta be the hardest track on the playlist

    JackMLG MusicJackMLG MusicՏարի առաջ
    • l nothing comes close to professor x

      Will WWill W5 ամիս առաջ
    • Professor X?

      Jeran07 lJeran07 l6 ամիս առաջ
    • Billions is decent

      ATP SynthaseATP Synthase6 ամիս առաջ
    • ‘AJ Tracey - Elastic’ is mad

      reecereece7 ամիս առաջ
    • Trid1n haha that’s ass

      Marcus LeaMarcus Lea10 ամիս առաջ
  • love it, wow!

    lilli Redlilli RedՏարի առաջ
  • I was hoping Modie didn’t die 😂 ohh I was outraged

    Rosemene charmelusRosemene charmelusՏարի առաջ
    • imagine if he and jaimie were in prison

      soccersmithsoccersmith11 ամիս առաջ
    • Trevor Philips quick rub of the eye is deadly lol

      weeddegreeweeddegreeՏարի առաջ
  • Daves 2 tunes are sick. Loving this one

    mind yourself365mind yourself365Տարի առաջ
    • On the soundtrack. Professor x and gods eye.

      mind yourself365mind yourself365Տարի առաջ
    • Sean Smyth does dave rap in this???

      yazyazՏարի առաջ
  • Avelino is so cold, mans a dictionary. Bars upon bars

    Guest 777Guest 777Տարի առաջ
    • Yes very gangster .in it man.it is dope yes

      Dan MDan MՏարի առաջ
  • topboy braught me here

    es DBes DBՏարի առաջ
  • top boy brought me here

    ShishkhabibShishkhabibՏարի առաջ
  • 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    Anonymouz CodezAnonymouz CodezՏարի առաջ
  • Modie!!

    mitchellensTV 2016mitchellensTV 2016Տարի առաջ
  • How’s this not got more views

    Louis HambridgeLouis HambridgeՏարի առաջ
    • Be back Later this ain’t Dave that’s why

      Mr steal Yo bitchMr steal Yo bitchՏարի առաջ
    • Hes slept on that's why

      Rajan MooreRajan MooreՏարի առաջ
  • Why would they let this snitch get on the album 🤢

    H 1925H 1925Տարի առաջ
    • Aw look at this badman over here lemme guess yOU A gANgStA, foh.

      Vast kVast kՏարի առաջ
    • @Bandoez496 no one

      Rajan MooreRajan MooreՏարի առաջ
    • Spartan Entertainment Who he snitch on?

      Bandoez496Bandoez496Տարի առաջ
AMworlds