UNDISPUTED | Skip & Shannon: How much credit should LaVar Ball get for LaMelo Ball's development?

19 Նմբ % Yթ.-ին
185 942 Դիտումներ

UNDISPUTED | Skip & Shannon debate: How much credit should LaVar Ball get for LaMelo Ball's development?

Մեկնաբանություններ
  • Yall all the same people talking shit bout this man 4 years ago lmfao

    xsaberkidxsaberkidԱմիս առաջ
  • Now Gelo got signed by the pistons🔥😉

    Deavonte ScottDeavonte ScottԱմիս առաջ
  • Sterling was soooooo good i still tell people how great he was and would’ve been . Damn

    Nintendad816 *Nintendad816 *Ամիս առաջ
  • Yea he mighta crushed Lonzo

    Nintendad816 *Nintendad816 *Ամիս առաջ
  • Let’s hope they really love the game . Sometimes this shit backfires money ain’t everything . They might look back feeling robbed being there life was more of a mission . We’ll see

    Nintendad816 *Nintendad816 *Ամիս առաջ
  • The same amount of credit lamelo gets

    YungTony MusicYungTony MusicԱմիս առաջ
  • Damn Skip... It's The BBB that piss off The White Establishment/ Skip you back & forth In & Out of Slick Talking like The Media Mediums HATE BLK EXCELLENCE! BBB is $imple (B)lack CLEAN *Excellence... Skip-Skip-Skip I Love U still tho now if you admit Jerry Jones is a Racist I WILL FOR GIVE U!!!

    Leonidas CarrLeonidas CarrԱմիս առաջ
  • LaVar is AWESOME, Genuine & Brilliant!!!

    Leonidas CarrLeonidas CarrԱմիս առաջ
  • Seems like a great dad but he still tricked the nba into drafting not one but 2 overrated players. These guys are a lil better than average they should not have been anywhere near lottery picks

    Neil FtNeil FtԱմիս առաջ
  • Soon payton and eli the way these guys disrespect great eli man this guy broke the patriots single handly without a fucking pro reciever

    Kshitij DobriyalKshitij DobriyalԱմիս առաջ
  • 100% he started it all

    PRINCE JAEPRINCE JAEԱմիս առաջ
  • Love Lavar his sons are Millionaires

    MOHAMED KISSMAYOO KAMERMOHAMED KISSMAYOO KAMERԱմիս առաջ
  • Say what you want. But those kids were born to Ball 😂

    Thomas WaiteThomas WaiteԱմիս առաջ
  • Sounds like Shannon should think like that in regards to Trump who he seems to hate...

    Brilliance WinzBrilliance WinzԱմիս առաջ
  • All of it if not most lets be honest hes the childs father

    King WayneKing WayneԱմիս առաջ
  • DON'T FORGET ABOUT THE WATT BROTHERS

    Adrian HarperAdrian HarperԱմիս առաջ
  • A great father👍🏾

    Woolworth DavisWoolworth DavisԱմիս առաջ
  • NEVA LOST

    Blake WardBlake WardԱմիս առաջ
  • i love it then i he throws me off when i see him ....promote your sons 💯💯💯👏👏 ,but stop making shit about you .just my opinion ....he inspires me to be a better dad in ways ,but he seeks attention and takes shine from his sons sometimes when you should be sittin back

    Tim StringerTim StringerԱմիս առաջ
  • Y’all were trashing him when he pulled Melo outta school tho. I ain’t forget 😂

    Nicole NicoleNicole NicoleԱմիս առաջ
  • Lavar the jo Jackson of the nba

    David YoungDavid YoungԱմիս առաջ
  • Lavar is the GOAT

    Dakota JohnDakota JohnԱմիս առաջ
  • He deserves a shit load of credit

    Carlitos07Carlitos07Ամիս առաջ
  • > how many of you are full from all the thanksgiving food... - i also made another youtube game. amworlds.info/town/eoG_qaDItLOhzZ4/video.html

    beej agpalobeej agpaloԱմիս առաջ
  • We give people credit that we like... makes sense why the media never said a thing about Trump's successes as president

    LizLizԱմիս առաջ
  • LAVAR deserve ALL THE CREDITS, We love you lavar, you r a proud father and let the haters keep hate

    Belle EllzeyBelle EllzeyԱմիս առաջ
  • Let me say what no one will. If lavar is a white man he father of the year . Stop me when am wrong

    Phil DumonPhil DumonԱմիս առաջ
  • the people that hate lavar wish that he was their father.

    Chandthru KanagarajahChandthru KanagarajahԱմիս առաջ
  • 🤣🤣🤣

    lentrell smithlentrell smithԱմիս առաջ
  • They don’t wanna see a black father prosper! Good for you lavar keep inspiring families! Fuck the media.

    Carl SaganCarl SaganԱմիս առաջ
  • agree skip lonzo still got time to be the best dog

    ROCHELLE JJ PHIILIPSROCHELLE JJ PHIILIPSԱմիս առաջ
  • Hey much credit and respect ro Lavar Ball,yes he gets so much love from me he dod a fine job with all his sons.Kust like The Mannings

    JayJayԱմիս առաջ
  • Shows how little they know ...”liangelo had a decent college career “ er what now ? He didn’t play college cos China incident

    James ReeceJames ReeceԱմիս առաջ
  • Now everyone loves Lavar, but two years ago, y’all said he was doing too much. Smh

    LILMAN LUIGI officialLILMAN LUIGI officialԱմիս առաջ
  • All the credit. Give this proud dad his props. The guy does his job for sure.

    ill Cill CԱմիս առաջ
  • Right on Shay Shay🤣😍

    Temeka TaborTemeka TaborԱմիս առաջ
  • Who put a bowl on the kids head an cut around it they made him look Chinese an what the hell is that on his lip

    A GA GԱմիս առաջ
  • he does all the credit dumbasses he raised those kids

    ThejayL0456ThejayL0456Ամիս առաջ
  • Gelo needs a shot..

    Jerry ChavezJerry ChavezԱմիս առաջ
  • LAVAR deserve ALL THE CREDITS, We love you lavar, you r a proud father and let the haters keep hate

    Monnie BunceMonnie BunceԱմիս առաջ
  • All!!!!

    Da LynchmobbDa LynchmobbԱմիս առաջ
  • The Greatest Black Father of this era 🤣🤣 cant beat 2 for 3 in the NBA Good job lavar

    Pauline WebbPauline WebbԱմիս առաջ
  • They should make a movie😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

    Cullie Copeland Jr.Cullie Copeland Jr.Ամիս առաջ
  • How Gelo not even drafted smh

    Amor SovicAmor SovicԱմիս առաջ
  • All the credit, how can you go against him as a father??

    King AmesKing AmesԱմիս առաջ
  • Gelo would have made it also if he followed the path Lavar laid out!!

    Al CollinsAl CollinsԱմիս առաջ
    • @Cryptaku exactly. The path was laid out. But he is trying to be a fake thug or cool all the time. All he had to do was go play ball. 2 or 3 years at UCLA he probably would have showed something and got drafted.

      Al CollinsAl CollinsԱմիս առաջ
    • Gelo honestly screwed himself with that China nonsense. He'd have made it onto somebody's team if he had stayed at UCLA.

      CryptakuCryptakuԱմիս առաջ
  • The mannings have 5 SuperBowl appearance won 4! What 😳 😳 😳 😳 😳 did the Balls win again I remember my Lakers sucked with Ball and we got rid of him. For all this the Morris Family have a set of Twins and won a championship so do their dad get credit to. For the Gene's yes his Kids but Lamelo is the one playing Lonzo is playing I think they deserve the credit and I give Lavar credit for a father support

    Wallace carter iiiWallace carter iiiԱմիս առաջ
  • 1:14 Really nigga? How much they paying you.

    Rico BacaRico BacaԱմիս առաջ
  • Jesus is your Lord and savior he is the ultimate sacrifice. Jesus was willing to come down from heaven being the Son of God a man with power in heaven and take on a human form dying a painful death so you wouldn’t have to go to hell if you confess the name of the Lord accept him in your life and repent. You will pick life and will be in his presents full of an inexpressible joy and accomplishment. When you die you will be with him for all eternity orwithout him. Those without him will burn, weep, be hungry, tired, regretful and terrified. You will be among demons and it will be to late. Pick your destiny

    De BallingDe BallingԱմիս առաջ
  • still sleeping on gelo . i believe that man gon outshine lonzo forsure idk about melo i feel like they gon Be going off In another year or two and Then theyll be on gelos jock . calling it

    David Baeza SavageDavid Baeza SavageԱմիս առաջ
  • Pat Bev is so trash lol. He destroyed a 19 year old in his first game. 🤣

    Justin TumblinJustin TumblinԱմիս առաջ
  • Say what you to about him, he's very brilliant and smart! He believed in his sons while making them believe in themselves! Without his teaching and guidance who knows where they will be! I salute him 100%! I have two sons, and I tell them all the time, that you are who you will become! Kids are just like bank accounts, what you deposit in them, is what you're going to withdraw from them!

    Ronnie ClarkRonnie ClarkԱմիս առաջ
  • Don’t forget Richard Williams (Serena and Venus’ dad)

    M 360M 360Ամիս առաջ
  • He should get whatever portion we’re not giving to Lamelo

    Mago the GuyMago the GuyԱմիս առաջ
  • Big credit to skip for realizing that "coaching his sons" fact.

    clyde ftclyde ftԱմիս առաջ
    • 8 years ago on Thanksgiving, the Lions were the victim of one of the worst calls in NFL history (once again). Anyone remember this play? Here's a video of it on my second channel: www.youtube.com/watch?v=lWEYg... If you want to talk about the games on Thanksgiving, there are live game threads here: discord.gg/highlightheaven

      beej agpalobeej agpaloԱմիս առաջ
  • Father of athletes get little credit Shannon ...most come from single parent households. I’m glad Lavar is getting credit because we need more fathers

    Cole WorldCole WorldԱմիս առաջ
    • "Most come from single parent househlods." No the fuck they don't. Where did you get that nonsense?

      CryptakuCryptakuԱմիս առաջ
  • He should write a book for parents who trains their kids to the league. 2 out of 3 chance is really gd and he planned this before they were even born. He is the goat of fatherhood how many fathers out there can train their kids to become a millionaire by the age of just becoming man.

    Raptors19TdotRaptors19TdotԱմիս առաջ
  • Trash like father like Sons Trash like father like Sons Trash like father like Sons Trash like father like Sons Trash like father like Sons Trash like father like Sons Trash like father like Sons Trash like father like Sons Trash like father like Sons Trash like father like Sons Trash like father like Sons Trash like father like Sons Trash like father like Sons Trash like father like Sons Trash like father like Sons Trash like father like Sons

    Raphael XOXOXORaphael XOXOXOԱմիս առաջ
  • TRASH.. PAYED BELOW 1MILLION CENTS... LIKE HIS FATHER TRASH

    Raphael XOXOXORaphael XOXOXOԱմիս առաջ
  • 80% of mfrs that hate dude don't even know they daddy. Ijs obnoxious & all I salute 💪💪

    Jones Issa SocietyJones Issa SocietyԱմիս առաջ
  • Yeah he should get the credit... now will be what he saying they will be... not likely... 10 years from now it’ll be a 30 for 30 on the Ball Hype.

    Solo RoSolo RoԱմիս առաջ
  • I’m not gonna play the race card on this one... But come on people....there are all kinds of statistical information that points to the black men who’re not in their kids lives🤷🏽‍♂️....Let’s give that brotha his credit. He stood by those kids from day one.

    Raymond BrownRaymond BrownԱմիս առաջ
  • Yeah, LaVar's life work is his sons. God bless the Ball family

    JamesJamesԱմիս առաջ
  • Shannon is right. Terrell Owens didn't get all his credit because people didn't like him

    Vinson DongVinson DongԱմիս առաջ
  • Lavar seemed pissed when Melo was drafted 3rd lol. He looked like he was bout to fight someone haha. He a 🐐 dad tho for sure. 2 kids top 3 draft picks. That’s crazy. What happened to his middle son tho? He spend less time on him or something?

    BerkleyCaliforniaBerkleyCaliforniaԱմիս առաջ
  • I'm pretty sure the Manning's are more successful than the Balls ? LOL.

    John OllanggJohn OllanggԱմիս առաջ
    • Wtf those that have to do with anything ?!?!?!?? Like come on bro

      Cameron BuckleyCameron BuckleyԱմիս առաջ
  • Lavar ball is a tall athletic mutant who had tall athletic mutant kids and he was financially well-off. I wonder how well he married because I have a suspicion that that is where the wealth came from

    Big TheodoreBig TheodoreԱմիս առաջ
  • Stop hating skip! Give Lavar his props!

    Andrea’s BlackfirstAndrea’s BlackfirstԱմիս առաջ
  • Great MAN and great woman. MUCH love

    Joe KentJoe KentԱմիս առաջ
  • If LeBron had a dad like Lavar, what can Skip should have said? hahahaha

    Leo BermudezLeo BermudezԱմիս առաջ
  • Lmao skip goes Liangelo was a decent college player *only played in one scrimmage*

    Michael ScalzoMichael ScalzoԱմիս առաջ
  • Lavar should receive Dad of the decade..

    SCUZZYSCUZZYԱմիս առաջ
  • Pops get all the credit especially for Melo. His path seemed like a long shot not going to college like Lonzo, and that bounce around promotion kept the media talking about Melo. Pops plans worked. Plus the growth spurt helped big time. At the end of the day all his sons can play in the NBA and Liangelo is still the best shooter scorer out the 3. His movement and game and release looks like Dennis Scott aka 3D

    Mad SUPANOVAMad SUPANOVAԱմիս առաջ
  • What a father he is, the hate on laver got to stop cause really he hasn't done anything wrong but make his kids high value which he should do.... know your worth

    Maddox LaneMaddox LaneԱմիս առաջ
  • First time Iv'e seen a father being questioned when he raised a child to become an NBA player.

    David RogersDavid RogersԱմիս առաջ
    • @Niko Nice The title of the post suggest maybe he should not get credit. When they should be praising the pedigree.

      David RogersDavid RogersԱմիս առաջ
    • CTFO TV Nobody is really questioning him though. If so, who?

      Niko NiceNiko NiceԱմիս առաջ
  • Y’all were trashing him when he pulled Melo outta school tho. I ain’t forget 😂

    Andray AndersonAndray AndersonԱմիս առաջ
    • @Joshua Dower agreed, that's why I said you can give Lavar credit, but still disagree with that decision.

      popetaytvpopetaytvԱմիս առաջ
    • @popetaytv going to a school would have developed his game... it hurt him more than helped him trust me...

      Joshua DowerJoshua DowerԱմիս առաջ
    • Lavar should get all the credit. It’s his genes and he also created all of their style of play. Truly black excellence man.

      Belle EllzeyBelle EllzeyԱմիս առաջ
    • @tru gee ... Naa you racist piece of shit democrat liberal ,,, it’s you racist white liberals who hide your racism who hates lavar ,,, why the fuck would blacks hate a Blackman who don’t kiss whites ass

      Steven DobsonSteven DobsonԱմիս առաջ
    • @Tim Jones na dickhead it be his own people

      tru geetru geeԱմիս առաջ
  • I think MJ really likes the type of love Lavar has for his boys. MJ and his Dad really had a lot of love especially when it came to basketball

    Cody LocoCody LocoԱմիս առաջ
  • BLACK DADs MATTER

    Jessi RonquilloJessi RonquilloԱմիս առաջ
  • father of the decade

    Richy MoutondoRichy MoutondoԱմիս առաջ
  • As much credit as you give a father for raising and developing 3 respectable young men who are professional athletes and by all accounts decent human beings. Give Lamar his damn flowers he has earned them!

    Stinglikeabee502Stinglikeabee502Ամիս առաջ
  • Lavar also came up with his own brand that was a one hit wonder but it had its moment.

    Ain't it ManeAin't it ManeԱմիս առաջ
    • @Red Bean Yeah. I don't really buy shoes over 100 anyways but I respected his business and was going to try to support. But after seeing that price I was like how the fuck you gonna try sell your startup shoes for more than Jordan's lol.

      Jerrell SimmonsJerrell SimmonsԱմիս առաջ
    • @Jerrell Simmons if it was like 190 or 200 it wouldve went crazy

      Red BeanRed BeanԱմիս առաջ
    • I got to give him credit for trying on that. But there's no damn way I was spending 395 dollars on them shoes. I think that was the dumbass price lol.

      Jerrell SimmonsJerrell SimmonsԱմիս առաջ
  • Shannon is right. Terrell Owens didn't get all his credit because people didn't like him

    Ain't it ManeAin't it ManeԱմիս առաջ
    • Exactly

      Pursuit OfHappinessPursuit OfHappinessԱմիս առաջ
  • Lavar gets credit for pushing the boys. It’s his boys that got there but Lavar had a lot to do even though he says outrageous things. Kudos to him and his family and hopefully they have a successful career.

    Mario JaramilloMario JaramilloԱմիս առաջ
  • Bruh I Straight up Had Called this Shit 2 weeks ago I Said that Melo would get traded or drafted to MJ Hornets

    Ruisu-214Ruisu-2142 ամիս առաջ
  • Lavar is the new Joe Jackson

    Michael PledgureMichael Pledgure2 ամիս առաջ
  • Lavar soon "MJ is just a figurehead"...Lavar gon' take over!!

    shahrukh877shahrukh8772 ամիս առաջ
  • Now all Lavar has left is his adopted son LaKimchi.

    Extremely ModerateExtremely Moderate2 ամիս առաջ
  • I TOLD YOU SO!!! LoL

    Max OspreysMax Ospreys2 ամիս առաջ
  • daddy black

    Gav TGav T2 ամիս առաջ
  • Crazy how just cause lavar says crazy / obsurd things , it makes people actually hate him lol the fact his comments or prediction hold strong value to some people to the point where they hold onto his words and try clown lavar when he’s wrong , says more about them then him

    Wehere323Wehere3232 ամիս առաջ
  • He should get 100% OF THE CREDIT....only a question since hes a black dad

    Sancho MackSancho Mack2 ամիս առաջ
    • @marquis b Im not including the player because OBVIOUSLY 😂they deserve the vast majority of the credit for their own hardwork.

      Sancho MackSancho MackԱմիս առաջ
    • lavar deserves a lot of credit. But don't discredit lamelo and the work he put in.

      marquis bmarquis bԱմիս առաջ
  • skip bayless is a hater...

    Auto BrokerAuto Broker2 ամիս առաջ
  • One 48% ft shooter..hype is a hell of a drug!

    rob816rob8162 ամիս առաջ
  • Wtf is Shannon talking about? Giving him the same credit as Archie manning? GTFO. Archie produced 2 number 1 overall drafts picks, and Eli was number one in one of the most loaded drafts. Melo was 3rd in a very weak draft, and Zo number 2 in a good one. You wanna give credit to him for helping them get to the NBA? Sure I'm good with that. He marketed them(especially Zo) better than anyone ever could an average to below average player. He trained and marketed them skillfully, that's no doubt. But even getting them to the big leagues can't come close in comparison to Archie. Especially when you consider the selfishness of self publicity at the expense of his kids. Lavar used his kids talent to try and make a name for himself regardless of how it looked on the kids. Then we need to get into the pros. Here's where you see the comparisons be shredded. Mannings kids will both be in the HOF, Eli will be soon. Peyton is regarded as the greatest QB ever (even though TB13 is the goat). Zo has been an absolute bust, up to this point. Even being surrounded with good to exceptional talent. So slow your roll Sharpe. I know you wanna throw a fist up in black pride, but use common sense, lavar as a developmental parent in regards to their kids career isn't in the same universe as Archie

    Alex BAlex B2 ամիս առաջ
    • Richard Williams is a better comparison

      M 360M 360Ամիս առաջ
  • So no mask 😷 and do they mention that

    Jeremy JonesJeremy Jones2 ամիս առաջ
  • Lamelo is legit, Lonzon was all hype and false marketing of Lavar Ball in 2017 draft he should of been no better than 15th pick which is still good.

    Barkadleh MiguilBarkadleh Miguil2 ամիս առաջ
    • @Timothy Woods lol . Tatum, Fox , Mitchell, Kuzma , i can go on all day , no way he should have been drafted before them.

      Barkadleh MiguilBarkadleh MiguilԱմիս առաջ
    • Him being drafted high was justified. He balled out in college. Had UCLA relevant again for a short period.

      Timothy WoodsTimothy WoodsԱմիս առաջ
  • This sad this even a discussion! I guess tearing down the black father stereotype is a issue with American hypocrisy. Despite having a Black President the negative stereotype labeled on Black men will be a coordinated stain.

    romey70ableromey70able2 ամիս առաջ
    • @Sam Brown your statistics don't add up. If they don't have a dad how their conceived. Need to address the 69% of white youth under 18 that are homeless. U need to address the 50% of White men who abandon their kids through divorce and start a new family. Black men are statistically higher taking care of their own despite not living in the same household. Guess what u White men 4th on that list after Native Americans 🤣🤣

      romey70ableromey70able2 ամիս առաջ
  • I might be tripping but I think lavar gonna get that third brother on a team

    ArchEvilArchEvil2 ամիս առաջ
  • I like lavar like it or not the man is a genius but he never going to beat mj

    Geemillz71Geemillz712 ամիս առաջ
  • I think the people that are trying to cure Corvit 19 should take advice from Fox sports 1 .

    Atrain973 main4life386Atrain973 main4life3862 ամիս առաջ
AMworlds